قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم


سلام دوستای گلم همراهای همیشگی

بیل گیتس:
اگه عاشقه کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
اگه برگشت، من فکر می کنم که می تونیم برای  نصب مجددش یه هزینه هایی رو پرداخت کنیم البته بهش بگو که باید خودشو بهتر کنه

*********************************************************

طرفداران آرنولد:
اگه عاشقه کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
"حتماً بر می گرده

*********************************************************

فیزیکدان:
اگه عاشقه کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
اگه برگشت، این قانون جاذبه است
اگه برنگشت، یا مقدار اصطکاک بیشتر از نیروی جاذبه است، یا زاویه برخورد بین دو جسم در زاویه مناسب تنظیم نشده.

********************************************************

ریاضیدان:
اگه عاشقه کسی شدی،
بهش نچسب، بزار بره...
اگه برگشت که 1+1 = 2 (خیلی ساده اس)
اگه بر نگشت،

Y=2X-log (0.46Y^2+(cos(52/34X))x 5Y^(- 0.5)c)
که c مقدار ثابت زمان بی نهایت بازگشته

********************************************************
در پناه حق...