قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم


سلام دوستای گلم همراهای همیشگی

امیدوارم که همتون خوب و خوش و سلامت باشین و زیر سایه الطاف خداوندی به آینده امیدوارتر از قبل باشین

یه چند وقت نبودم بهتون کم سر زدم یا هم که نزدم..از همتون معذرت می خوام..
ولی خوب این چند وقت می دونم از دستم راحت بودین



یه ۳ تا جک براتون می ذارم تا بعد ببینم چی میشه:

۱ـ یه گوسفنده نخ می خوره از اونور تسبیح پس میده (شرمنده می دونم لوس بود)

۲ـ به یه لاکپشته میگن یه دروغ بگو میگه : دویدم و دویدم (برو بابا توام با جکات)

۳ـ یه بار یه ترکه بوده حالا نیستش (این دیگه آخرش بود)



اینم یه شعر طنز واسه اونایی که وقتی یه دختر خو...میبینن آب از لب و لوچشون راه میوفته :
(ای بدبختا)

تا تو را دیدم فیوز کله ام در جا پرید
از وجود هاج و واجم معنی آقا پرید

نیش خندت مثل سگ قلب مرا از من ربود
ضامن دستگیره ی حال خوشم از جا پرید

باز کردی دکمه ی روپوش چون پالان خود
از دهانم تا فلک هاهاهها هاها پرید

لب گشودی تا سخن گویی مرا شستی عزیز
تانکری آب از دهانت بر وجود ما پرید

*خواستی تا بوسه برداری ز روی عاشقت
تیزی دندان نیشت گونه هایم را درید

هر چه گویم کم بود در وصف آن احوال تو
بس همین باشد که من هستم غلام زرخرید

شعر : استاد قلی قلیون

امیدوارم شاد شده باشین
در پناه حق