قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

خانه ی بلوری

سلام دوستای گلم همراهای همیشگی

امیدوارم که مثل همیشه شاد و سرحال و موفق و پیروز باشید

باز یه ماه از دستم راحت بودین اما حالا اومدم که باز معذبتون کنم

راستی با اینکه یه هفته گذشته اما با تاخیر عید رو هم به همتون تبریک میگم . یه متن قشنگ یه جا دیدم آوردم واستون نوشتم تا بخونین شاید خوشتمون بیاد :

ای کاش خانه ای داشتم از جنس بلور و میان ستاره های نقره ای و درخشان سکونت داشتم...!

ای کاش می توانستم با فرشته های کوچک آسمان دوستی کنم...!

ای کاش می توانستم ماه تابان باشم و با نخ نقره ای رنگ به آسمان شب دوخته شوم...!

ای کاش می توانستم تنهایی ام را با خورشید قسمت کنم و غمهایم را در دل سیاه شب پنهان سازم...!

در پناه حق...