قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

کاش یا رب آشنایی ها نبود
یا به دنبالش جدایی ها نبود

سلام دوستای گلم همراهای همیشگی
خوبین....نمی دونم چرا حرفی برای گفتن ندارم....

این روزا خیلی مشغولم در حال طراحی یه وب هستم ولی اصلا حوصلشو ندارم باید ۱ هفته ای تموم می شد ولی این روزا یه اتفاقایی افتاد که اصلا دست و دلم به کار نرفت . خیلی وقت هم هست که آپ نکردم .
مهدی جان این نیومدنم مبنی بر دلسردی نیست باور کن خیلی مشغولم هم از لحاظ فیزیکی هم روحی....در هر حال از همتون ممنونم و معذرت می خوام ایشالا که بتونم دوباره در خدمت همتون باشم از اینکه به شما هم سر نزدم خیلی شرمنده ام.....از خجالتتون در میام
           
پیروز و موفق باشین...
        در پناه حق....