قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

سلام دوستای گلم همراهای همیشگی....

دوباره اومدم سرتونو درد بیارم...

اول از همتون عذر خواهی می کنم که یک هفته نبودم و وبلاگ رو آپ نکردم و حتی شاید به بعضییاتون حتی سر هم نزده باشم . از این بابت واقعا شرمنده ام . هر چند می دونم که این یک هفته از دستم راحت بودین و یه نفس راحت کشیدین آخه یه کارایی پیش اومد که نتونستم مزاحمتون بشم......


امروز سه روز است که از دل خبری نیست
از دل خبری نیست بر این شب سحری نیست

آواره در این بحر تلاطم شده ام من
رنجورم و از سبزی حاصل خبری نیست

هر لحظه دوانم پی هر خاطره ای وای
افسوس که از خاطره ها هم خبری نیست

طوفان زدل آبی دریا بزند موج
کز دل مگذر در دل دریا گذری نیست

در غرش امواج صداییست که گوید
آواره نرو در سفرت همسفری نیست

...در پناه حق...