قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

7 سال گذشت...

سلام سلامی به بلندای 7 سال دوری من از شمایی که نمیدونم هنوزم هستید یا نه؟

نمیدونم هنوزم می نویسید یا نه؟

نمیدونم هنوزم جمعتون جمعه یا نه؟

نمیدونم هنوزم از حال همدیگه باخبرید یا نه؟

نمیدونم هنوزم با شادی هم شاد می شید یا نه؟

نمیدونم هنوزم با ناراحتی هم ناراحت می شید یانه؟

هیچ وقت یادم نمیره اون روزایی رو که پدربرزرگم عمرشو داد به شما..

راستش الان که دارم اینا رو مینویسم و یاد اون زمان افتادم اشکام نا خودآگاه سرازیر شد..

به این امید اومدم که دوباره باهاتون باشم و گرنه دلیلی برای نوشتن دوباره ندارم..

تو رو خدا باشید بچه ها..

تو رو خدا بیاید بچه ها..


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد لطفی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 http://blog.mohammad.id.ir/

سلام:
خیر٬ متاسفانه به جا نمیارم٬ چون توی این 7 سال از شما حتی یک کامنت هم نداشتم.

محمد لطفی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 http://blog.mohammad.id.ir

چیزی که فرمودید، روی اصل جریان هیچ تاثیری نداره، در هر صورت کامنتی از شما وجود نداره.

من اینجا مینویسم دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:54 http://www.weblogeman.blogfa.com

منم دو سالی بود که به وبلاگم سر نزده بودم. امروز دلم هواشو کرد. اومدم به وبلاگهایی که لینک کرده بودم هم سر زدم. خیلی ها دیگه نمی نویسند.اما خوشحالم که تصمیم گرفتی دوباره بنویسی. تولد دوباره وبلاگت مبارک !
شاید منم دوباره بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد