قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

قلب یخی

من که می دانم شبی عمرم به پایان میرسد.نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد.پس چرا عاشق نباشم

سلام دوستای گلم همراهای همیشگی

بالاخره امتحاناتم تموم شدددددددددددددد.....اوووووففففففففففففففف
خوب خوبین شماها........دلم براتون خیلی تنگ شده بود......خیلی وقته ندیدمتون....بهتون سر نزدم.......ولی باور کنین این دو سه هفته خیلی بد گذشت......دیگه از حالا برگشتم و مثل قبل مزاحم همتون......

اینم قسمت آخر آزمون که دو قسمت قبلشو براتون گذاشتم و اینم سوالات علمی تفریحی هستش....امیدوارم خوشتون بیاد......

در ضمن تولد دوتا از دوستای خوبم آقا مهدی (۱/۴) و اشکمهر عزیز (۳/۴) رو بهشون
 تبریک میگم ایشالا صد سال زنده  و کنار ما باشن


 تست های علمی تفریحی

 

مساحت دایره چقدر است ؟
الف) ٢ متر
ب) ٥/٢ متر
ک) بیشتره
ش) صبر کن بپرسم

 

سرعت نور چقدر است ؟
الف) خوب است
ب) بد نیست
ک) شما چطوری ؟
ش) چه خبر ؟

 

کدام عبارت زیر باید فیلتر شود ؟
الف) cosx
ب) 2sin2x
ک) cotghx
ش) tg3x

 

کدام دانشمند جاذبه زمین را کشف کرد ؟
الف) نیوتن
ب) کیلوگرم
ک) متر بر مجذور ثانیه
ش) نیترات مس

 

ماری کوری کاشف چه بود ؟
الف) اورانیوم
ب) آلومینیوم
ک) آلمانیوم
ش) لوئی پاستور

 

در بیت زیر چه صنعتی به کار رفته است ؟
“بی وفایی ، بی وفایی ، دل من از غصه داغون شده”
الف) ایهام
ب) صنعت نفت
ک) صنعت پتروشیمی
ش) صنعت آبکش سازی

 

شاعر قرن ده دوازده؟
الف) هاتف اصفهانی
ب) ابی اصفهانی
ک) اندی اصفهانی
ش) سیاوش قمیشی اصفهانی

 

فعل “خوردن” را صرف کنید ؟
الف) چشم
ب) صرف شده
ک) میل ندارم
ش) نوش جان

 

یکی از وسایل مربوط به فیزیک که در عینک ، تلسکوپ و میکروسکوپ به کار میرود ؟
الف) عدسی
ب) کاچی
ک) فرنی
ش) لوبیا با دوغ

 

دانشمندی که بین بار الکتریکی و جرم الکترون ها و سرعت حرکت آنها رابطه ای نوشت ؟
الف) تامسون
ب) واشنگتنی
ک) بمی
ش) شهسواری

 

شاخه ای از علم فیزیک ؟
الف) مکانیک
ب) باطری ساز
ک) بوسترساز
ش) کمک فنرساز

 

نویسنده “منطق الطیر” کدام شاعر است ؟
الف) عطار نیشابوری
ب) نجار نیشابوری
ک) سمسار نیشابوری
ش) کوپن فروش نیشابوری

 

یکی از اشکال ماده ؟
الف) گاز
ب) یخچال
ک) بخاری
ش) ماشین ظرف شویی

 

نام دیگر اسید فرمیک ؟
الف) جوهر مورچه
ب) جوهر مورچه خوار
ک) جوهر پلنگ صورتی
ش) جوهر سرندی پیتی

 

نام گاز سرد کننده یخچال های قدیمی ؟
الف) فرعون (فرئون)
ب) نمرود
ک) ابرهه
ش) خسرو پرویز

 

نام دیگر گازهای بی اثر مثل هلیم ، نئون و … ؟
الف) گازهای نجیب
ب) گازهای سر به زیر
ک) گازهای باوقار
ش) کلا بچه های خوبی هستن


                 
وقت شما به پایان رسید . لطفا ماوس های خود را بالا بگیرید!

                

 در پناه حق.... 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 http://www.moha.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه به من سر زدین کارتون حرف نداره موفق باشید

شکوفه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 14:44 http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. شکرخدا که امتحاناتت تموم .. حسابی خسته نباشید .. انشاالله که نتیجه زحمت خودت رو ببینی و خوشحالت کنه .. موفق باشی و پیروز .. در پناه حق

دشظه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:09

اشکمهرکوچولو پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:46 http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬‌تست ها که خیلی جالب بود ٬ اما ببخشید تولده منو از کجا .... ؟ نکنه کاره رز سفیده ؟!!!! ٬ ممنون که بهم تبریک گفتین ... واقعا خوشحال شدم ٬ ممنون که پیشم اومدین ٬ راستی صفر.. هم سلام میرسونه !!! ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

المیرا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:09 http://asemoun-hasty.blogsky.com

سلام ممنون که مارو قابل میدونی

بی آشیانه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:21 http://eshghyahavas.blogsky.com

سلام دوست من:
خوشحالم که برگشتید٬ تست های جالبی بود٬ ممنون که به من سر زدید!
همواره موفق باشید...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

سلام عزیزممممممم... خوبی گلکم؟؟؟..... عزیزم من چند وقت پیش واسه دادن نظرم اومدم و نفر دوم بودم ولی این بی تربیت باز نکرد تا بنویسم.....ان شد که ششم شدم.... هر چند میدونم تو از قلب من با خبری... فردا میبینمت...دوست دارم عزیزم.... تا فردا.....در پناه حق....یا علی...

سعید دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 19:08

الاف مثل ایبنکه بیکاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد